Kupljen izdelek ti lično zavijemo v darilni papir.
Ta čudovita moška ura blagovne znamke MASERATI ima čudovito številčnico v modri barvi. Zaradi svoje elegantne oblike je primerna za nošenje tako k elegantnim oblačilom kakor tudi bolj športnemu jeansu in casual oblačilom. Primerna za gospode, ki so navdušeni nad jeklenimi konjički.
Ta ura ima modro številčnico, ki je v kombinaciji s svetlimi številkami in kazalci. Na vrhu številčnice je logotip blagovne znamke Maserati in Maserati napis. Vse skupaj se odlično poveže z elegantnim paskom, ki je srebrne barve.
Ura je kronograf in prikazuje datum. Namenjena je predvsem za moške, ki obožujejo srednje velike moške ure.
Ura Maserati je vodotesna z oznako 5ATM, te zanima kaj to pomeni? Vse o vodotesnosti smo ti pripravili in opisali >> tukaj.
Ohišje ure Maserati in pasek sta iz kvalitetnega nerjavečega jekla. Steklo je mineralno.
Vse tehnične podatke najdeš v zavihku Tehnični podatki.
Ura je embalirana v čudovito Maserati škatlico. Priporoča se, da se ura po uporabi vedno pospravi v to škatlico, saj bo le tako dolgo lepa in izgledala kot nova.
Vsekakor. Ure Maserati so več kot čudovito in uporabno darilo, ki ga bo vesel prav vsak obdarjenec, ki jo bo dobil. Ni samo krasno darilo, je tudi zelo uporabno, saj večina svojo uro nosi prav vsaki dan in tako tvoje darilo ne bo romalo v kot in nabiralo prah, ampak ga bo tvoj obdarjenec vsakodnevno nosil tudi po več let.
Ob vsakem nakupu ure Maserati in ostalih izdelkov iz naše spletne trgovine 4CS.si velja 1-letna garancija, tako kot je v Sloveniji z zakonom določeno. Uveljavljaš jo pri nas, v podjetjeu 4C d.o.o. in sicer z našim računom.
Če je tvoja izbrana ura dražja od 159€ potem imaš brezplačno dostavo. Lahko pa izbereš več različnih izdelkov in če je znesek v košarici večji od 159€ imaš prav tako brezplačno dostavo.
Seveda. Z Leanpay lahko plačaš do 24 obrokov in s kartico Diners prav tako na 24 obrokov. Več o obročnem plačilu si preberi TUKAJ.
Seveda. V primeru, da ti izbrana ura Maserati ni všeč, je premajhna, prevelika,... nam jo pošlji nazaj in brezplačno ti jo bomo zamenjali. Pozor! V tem primeru mora ura biti nenošena, originalno zavita s prozornimi folijami in z vsemi dokumenti, ki si jih prejal-a skupaj z uro. Čas za menjavo je 14-dni od prejema ure.
Vsekakor ti bom že na prvo žogo odgovorila, da je vse v prvi vrsti odvisno samo in izključno od tebe. Še tako draga in kvalitetna ura bo s slabim ravnanjem že po nekaj mesecih videti "utrujena", "stara" "obnošena",... vse drugo kot pa lepa in nova ura.
Da bi se kar v najboljši meri izognil-a takšnemu stanju tvoje nove ure, ti podajam nekaj nasvetov, ki jih sama redno upoštevam in lahko ti iz prve roke povem, da so vse moje ure in tudi drugi izdelki kot so sončna očala, torbice, nakit, obutev, oblačila...zelo dobro ohranjeni in kot novi. Pa to ne pomeni, da sem nek "frik" ki je obseden s svojimi stvarmi in jih hrani doma, ampak vse redno vsakodnevno uporabljam :) Ko se jih naveličam, jih tako enostavno prodam in se pri tem povrhu vsega tudi dobro počutim, saj vem, da bo moj izdelek nekoga osrečeval...v nasprotnem pa bi pa končal v košu za smeti ali na deponiji.
1. Dajte jo dol!
To pomeni, da vsakokrat, ko ure res ne potrebuješ, jo snami z roke in jo daj na poličko. To ti na dolgi rok ne bo pomagalo samo pri "lepi" uri, ampak ti bo izboljšalo kvaliteto življenja. Zakaj bi morali biti doma obremenjeni z uro in se ves čas obremenjevati koliko je ura? Če tisti dan nimaš treninga, gledališke predstave, snidenja s frendico,...potem je tako ali tako vseeno koliko je ura :)
2. Očitite jo!
Če redno čistite zunanjost ure in pazite, da z njo ne rijete po blatu in umazanih tekočinah, je možnost, da bo umazanija prodrla v notranjost in s tem povzročila okvaro delovanja mehanizma in pokvarila izgled, manjša. Vsake toliko temeljito očistite uro in sicer stekelce, hrbtni del in pašček, saj se nam roka poti in že s samim nošenjem prehajajo delčki umazanije na vašo uro. Če imate uro, ki ni vodotesna, potem le-to očistite z mehko krpico, gobico, brisačko,... sicer pa jo očistite z vlažno krpico in jo z mehko suho krpo dobro osušite.
3. Pregled pri urarju
Da bi se izognili morebitnim okvaram ure vam svetujem, da vsake 3 do 5 let obiščete vam najbližjega urarja. Urar vam naj pregleda, če vam ura slučajno prehiteva ali zamuja. To ni nič neobičajnega, saj se nam v vseh letih uporabe lahko dogodi, da nam ura pade iz rok, po nesreči nekam udarimo z njo,... in tako se lahko mehanizem poškoduje... Urar vam bo mehanizem pregledal in ga po potrebi zamenjal in popravil.
4. Izogibajte se vlagi!
Vse ure niso odporne na vodo, pa tudi tiste, ki so odporne in imajo vodotesno oznako, imajo različno zaščito. Pri določenih urah to pomeni, da je dovoljeno, da si lahko mirno umijete roke in jo poškropite, z nekaterimi urami se lahko tuširate, s tretjimi celo plavate in se potapljate. Preden zmočite uro, se pozanimajte, kako močno je zaščitena in kakšno vodotesno oznako ima 3ATM, 5ATM ali 10ATM. Tudi če ima ura vodotesno oznako, se lahko dogodi, da ura tako več ne tesni in zato vam priporočamo, da recimo enkrat na leto ali leto in pol, tudi testirate, ali vaša ura še vedno dovolj tesni. Vodotesnost ure je sicer potrebno testirati z aparatom za testiranje vodotesnosti ob vsaki zamenjavi baterije. Po potrebi se tesnila tudi zamenja. Vse to uredite pri urarju.
5. Čiščenje po športnih aktivnostih!
Bodite bolj previdni, če se potapljate ali pa plavate v slani vodi ali v vodi, ki je močno klorirana. Vsakič, po uporabi, uro dobro obišite in jo skrbno osušite, da bo škoda čim manjša. Če uporabljate uro med športno aktivnostjo, je ne pozabite očistiti po koncu treninga, saj sol vašega znoja uro poškoduje. Tistim, ki imate zelo koncentriran znoj, se lahko dogodi, da se pasek na vaši uri razbarva. Če je bila vaša ura zlate barve, se lahko dogodi, da zlata barva oksidira in ura na teh delih potemni.Posebej bodite previdni pri uporabi krem za nego rok ali poletnih krem za sončenje,... Te poškodbe ure in paska so lepo opazne pri usnjenih paskih, kjer nam na bolj izpostavljenih delih pasek potemni. S skrbnim ravnanjem z vašo uro boste tem težavam zagotovo izognili.
6. Izogibajte se ekstremom in ekstremnim razmeram!
Ekstremne temperature, bodisi visoke, nad 60 stopinj Celzija, ali nizke, pod 0 stopinj Celzija, magnetna polja, udarci, izpostavljanje kemikalijam ... vse to močno vpliva na življenjsko dobo ure. Poskusite, da boste čim bolj previdni in uro čim manj izpostavljajte takšnim vremenskim spremembam in vplivom. Če pride do ekstremnih temperaturnih razmer, potem se vam kljub temu, da je ura vodotesna na šipici lahko pojavijo kaplice- pride do kondenzacije. Kljub temu, da ura še vedno teče in je vodotesna, se takpni kondenzaciji ni moč izogniti. Snemite jo, ko se tuširate, ko perete posodo z vročo vodo ali počnete kakšna druga opravila, pri katerih ure ne potrebujete. Ura vam bo hvaležna, vi pa boste privarčevali denar, ki bi ga morali sicer nameniti za nakup nove, saj boste s tem početjem vašo uro iz dneva v dan bolj poškodovali in nazadnje ne bo več pravilno delovala...
Blago, naročeno v naši spletni trgovini www.spletnatrgovina4c.si ali krajše www.4C.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi v centralnem skladišču, je dobavni rok 1 delovni dan, če pa blaga ni na zalogi, pa je dobavni rok lahko tudi daljši. Dobavni rok je pri vsakem izdelku posebej naveden, najdete ga tik pod ceno in je obarvan z modro barvo. Izjema so dobavni roki pri naročilu blazin, kjer se z vsako stranko individualno dogovarjamo.
Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava podjetja Pošta Slovenije in GLS-a, kar pomeni, da lahko dostavo izdelkov, ki jih imamo na zalogi, pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko kontaktirate dostavljalca, ki vam ob obisku pusti obvestilo.
Vsak paket, ki zapusti naše skladišče, dobi sledilno številko, ki vam omogoča, da sami preverite kje se vaš paket nahaja. To številko dobite po SMS-u na vaš telefon in v primeru GLS-a še e-mail obvestilo. Potem to sledilno številko vpišete na strani dostavljalca, da preverite, kje je vaš paket, in sicer:
a) sledenje GLS >> tukaj
B) sledenje Pošta Slovenije >> tukaj
a) Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo in znaša 2.99EUR za distributerja GLS in 4.50€ za distributerja Pošta Slovenije.
b) V primeru, ko vaše naročilo presega 159€, pa je dostava BREZPLAČNA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh na elektronski naslov (mojca.korazija@4c.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: 4C d.o.o., Dušanova 12, 2000 MARIBOR
Obrezec za vračilo blaga prenesite tukaj >> Obrazec za vračilo blaga.
Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano in nenošeno/neuporabljeno . Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga uporabljati v času do odstopa od pogodbe.
Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.