V spletni trgovini 4C.si prodajamo samo originalne izdelke in tudi sončna očala MILLNER so 100% original. Vsa očala imamo na zalogi, zato bodo pri vas že naslednji delovni dan.
Naš glavni cilj je ta, da ste naši kupci z našimi produkti zadovoljni, zato lahko ob kakršnikoli napaki ali pa če imate samo kakšno vprašanje o produktu, kontaktirate naš oddelek za pomoč uporabnikom. Pokličite nas na 041/385-033 in z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja.
Več o obročnem plačilu z Leanpay ali pa s kartico Diners ter karticama NLB Mastercard in NLB Visa si preberi TUKAJ.
Začenjamo spektakularno 4C razprodajo, kjer vsak izdelek ponujamo po neverjetno privlačni ceni - samo 33€!
Blago, naročeno v naši spletni trgovini www.spletnatrgovina4c.si ali krajše www.4C.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi v centralnem skladišču, je dobavni rok 1 delovni dan, če pa blaga ni na zalogi, pa je dobavni rok lahko tudi daljši. Dobavni rok je pri vsakem izdelku posebej naveden, najdete ga tik pod ceno in je obarvan z modro barvo. Izjema so dobavni roki pri naročilu blazin, kjer se z vsako stranko individualno dogovarjamo.
Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava podjetja Pošta Slovenije in GLS-a, kar pomeni, da lahko dostavo izdelkov, ki jih imamo na zalogi, pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko kontaktirate dostavljalca, ki vam ob obisku pusti obvestilo.
Vsak paket, ki zapusti naše skladišče, dobi sledilno številko, ki vam omogoča, da sami preverite kje se vaš paket nahaja. To številko dobite po SMS-u na vaš telefon in v primeru GLS-a še e-mail obvestilo. Potem to sledilno številko vpišete na strani dostavljalca, da preverite, kje je vaš paket, in sicer:
a) sledenje GLS >> tukaj
B) sledenje Pošta Slovenije >> tukaj
a) Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo in znaša 2.99EUR za distributerja GLS in 4.50€ za distributerja Pošta Slovenije.
b) V primeru, ko vaše naročilo presega 159€, pa je dostava BREZPLAČNA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh na elektronski naslov (mojca.korazija@4c.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: 4C d.o.o., Dušanova 12, 2000 MARIBOR
Obrezec za vračilo blaga prenesite tukaj >> Obrazec za vračilo blaga.
Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano in nenošeno/neuporabljeno . Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga uporabljati v času do odstopa od pogodbe.
Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.