Čistilo za sedežne je namenjeno odstranjevanju trdovratnih madežev iz tepihov, oblazinjenega pohištva, oblačil, avto sedežev in ostalih tkanin ter mikrotkanin (mikrofiber). Z lahkoto odstrani tudi najtrdovratnejše madeže kot so rdeče vino, kava, čokolada, kri, olje, kemični svinčnik, tinto... Čistilo za tkanine Total Clean deluje antistatično in to je še ena od lastnosti, zakaj je čistilo boljše od svoje konkurence.
Zagotovo je daleč pred vsemi čistili to prav TOTAL CLEAN čistilo za tkanine, sedežne garniture, avto sedeže, ...
Tudi madeži od rdečega vina se s čistilom za sedežne garniture Total Clean zelo enostavno očistijo in to tako iz sedežne garniture, iz jedilniškega stola ali pa iz vaše preproge.
Uporaba čistila za sedežne in tkanine Total Clean je zelo enostavna, saj čistila za sedežne ni potrebno mešati z vodo in tudi, ko čiščenje končamo, ni potrebno izpiranje, niti ni potrebna uporaba sesalnika, parnega sesalnika ali drugih pripomočkov. Vse kar potrebujete je le suha krpa za čiščenje (lahko krpica iz mikrofibre, bombažna krpica,....). Čistilo poškropimo po madežu, s krožnimi gibi ga dobro vtremo v madež in čistimo. Ko smo madež očistili, pustimo cca 15-20 minut, da se sedežna garnitura posuši in naše opravilo je končano.
Seveda, pri nakupu čistila za sedežne vam zraven čistila za tkanine priložimo tudi podrobna navodila za čiščenje. Zelo enostavna uporaba in predznanje o čiščenju ni potrebno.
Ker imamo vsa čistila za sedežne vedno na zalogi, je rok od vašega naročila do dobave na vaš naslov zelo kratek. Običajno odpošljemo še isti dan in je paket naslednji dan že pri vas, seveda govorimo o delovnih dneh, saj med vikendom paketov ne pošiljamo.
Z uporabo našega čistila za sedežne Total Clean smo zelo dobro očistili stari dvosed, ki je bil že zelo umazan. Levo lahko vidite umazan del, desno pa lahko vidite čisti del, ki smo ga očistili s čistilom za sedežne Total Clean. Vsekakor priporočamo čistilo za sedežne TOTAL CLEAN, saj so rezultati več kot odlični.
Če boste uporabljali naša vrhunska čistila za sedežne, ki jih imamo tako za tkanine, mikrotkanine, usnje in umetno usnje, boste več kot zadovoljni in nasmejani v krogu družine, saj bo vaše domovanje čisto, prijetno in urejeno. Zaupalo nam je že več kot 5.000 zadovoljnih kupcev.
Nakup lahko opravite tukaj v naši spletni trgovini, mi pa vam ga pošljemo na dom. Če niste vešči uporabe računalnika, nas lahko pokličete / nam pošljete SMS na številko 041/385-033 in vaše naročilo bomo z veseljem sprejeli.
Blago, naročeno v naši spletni trgovini www.spletnatrgovina4c.si ali krajše www.4C.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi v centralnem skladišču, je dobavni rok 1 delovni dan, če pa blaga ni na zalogi, pa je dobavni rok lahko tudi daljši. Dobavni rok je pri vsakem izdelku posebej naveden, najdete ga tik pod ceno in je obarvan z modro barvo. Izjema so dobavni roki pri naročilu blazin, kjer se z vsako stranko individualno dogovarjamo.
Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava podjetja Pošta Slovenije in GLS-a, kar pomeni, da lahko dostavo izdelkov, ki jih imamo na zalogi, pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko kontaktirate dostavljalca, ki vam ob obisku pusti obvestilo.
Vsak paket, ki zapusti naše skladišče, dobi sledilno številko, ki vam omogoča, da sami preverite kje se vaš paket nahaja. To številko dobite po SMS-u na vaš telefon in v primeru GLS-a še e-mail obvestilo. Potem to sledilno številko vpišete na strani dostavljalca, da preverite, kje je vaš paket, in sicer:
a) sledenje GLS >> tukaj
B) sledenje Pošta Slovenije >> tukaj
a) Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo in znaša 2.99EUR za distributerja GLS in 4.50€ za distributerja Pošta Slovenije.
b) V primeru, ko vaše naročilo presega 159€, pa je dostava BREZPLAČNA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh na elektronski naslov (mojca.korazija@4c.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: 4C d.o.o., Dušanova 12, 2000 MARIBOR
Obrezec za vračilo blaga prenesite tukaj >> Obrazec za vračilo blaga.
Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano in nenošeno/neuporabljeno . Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga uporabljati v času do odstopa od pogodbe.
Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.