Kupljen izdelek ti lično zavijemo v darilni papir.
Dišava Idole je pakirana v lično stekleničko s prečudovitim pokrovčkom. Steklenička je velika 50ml.
Idole je EDP. Kaj pomeni EDP, najdeš >> tukaj
Seveda. Z Leanpay lahko plačaš do 284 obrokov in s kartico Diners prav tako. Več o obročnem plačilu si preberi TUKAJ.
Po uporabi vedno zapri pokrovček, da zrak ne pride v stik s tekočino.
Za čim manjše izhlapevanje lahko po uporabi stekleničko rahlo obrneš na glavo in izpihneš preostali zrak iz razpršilke.
Parfuma ne izpostavljaj plamenu ali virom vžiga, saj vsebuje alkohol in je vnetljiv.
Parfumski izdelki so namenjeni odraslim osebam, zato poskrbite, da ne bodo dosegljivi otrokom. Vsebujejo alkohol, so vnetljivi in ob nepravilni uporabi lahko tudi nevarni. Razpršite parfum na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, da podaljšate obstojnost dišave.
Opozorilo:
Za pravilno vzdrževanje parfuma Lancôme Idôle je pomembno, da ga shraniš na temnem, hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe in virov toplote, saj tako ohraniš kakovost dišave. Vedno dobro zapri pokrovček, da preprečiš izhlapevanje in oksidacijo esenc. Stekleničko ne stresaj po nepotrebnem in jo zaščiti pred nenadnimi spremembami temperature.
Parfum shrani v temen prostor, kot je predal ali omara, kjer ni temperaturnih nihanj.
Izogibaj se shranjevanja v kopalnici, kjer so višja vlaga, toplota in svetloba.
Če želiš podaljšati obstojnost, ga za daljše obdobje lahko oviješ v plastično folijo in shraniš v hladilniku (ne zamrzovalniku), čeprav to pri parfumih z razkošnimi stekleničkami ni vedno priporočljivo.
Glavne sestavine parfuma Lancôme Idôle Eau de Parfum so: sveža bergamotka in hruška v zgornjih notah, elegantna vrtnica (več vrst, tudi damaščanska in stoletna) ter indijski jasmin v srčnih notah, ter bazne note vanilje, cedre in pačulija.
Zgornje note: bergamotka, hruška
Srčne note: vrtnica (damaščanska, stoletna), jasmin, vrtnična voda
Bazne note: vanilija, cedra, pačuli
Ostale sestavine v formuli: alkohol, parfum (fragrance), voda, eterična olja in različne spojine za ohranitev vonja (npr. linalool, geraniol, limonene).
Alcohol, Parfum / Fragrance, Aqua / Water, Methyl Anthranilate, Tris(Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, CI 14700 (Red 4), CI 60730 (Ext. Violet 2), Linalool, Geraniol, Eugenol, Alpha-isomethyl ionone, Coumarin, Farnesol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate.
Te sestavine skupaj ustvarijo prepoznaven svež, cvetličen in eleganten vonj parfuma Idôle.
Lancôme je ena izmed najbolj priznanih francoskih blagovnih znamk v industriji lepote, znana po svojih visokokakovostnih kozmetičnih in parfumski izdelkih. Tukaj je nekaj ključnih znamenitosti o znamki Lancôme:
Ustanovitev: Lancôme je bila ustanovljena leta 1935 s strani Armanda Petitjeana. Znamka je bila sprva usmerjena v proizvodnjo dišav, kmalu pa se je razširila na kozmetiko in nego kože.
Cvetlična identiteta: Ime Lancôme izhaja iz francoskega gradu Lancosme, ki je bil obdan s številnimi vrtnicami. Ta simbolika cvetja je postala osrednjega pomena za znamko, ki je znana po svojih romantičnih in ženstvenih izdelkih.
Prvi parfum: Lancôme je leta 1935 predstavil svoj prvi parfum, Tropiques, ki je bil namenjen iskanju eksotičnih in privlačnih vonjav. Kasneje so sledili drugi ikonični parfumi, kot so Trésor, La Vie Est Belle in Hypnôse.
Inovacije v negi kože: Lancôme je znan tudi po svojih inovacijah na področju nege kože. Njihovi izdelki, kot so Advanced Génifique in Rénergie, so postali sinonim za visoko kakovost in učinkovitost v negi obraza.
Globalna prisotnost: Znamka Lancôme je prisotna v več kot 160 državah po vsem svetu in se ponaša z bogato zgodovino in tradicijo. Je del skupine L'Oréal, kar ji omogoča dostop do najnovejših tehnologij in raziskav v industriji lepote.
Vplivne ambasadorke: Lancôme pogosto sodeluje s svetovno znanimi osebnostmi, ki predstavljajo njihove izdelke. Ambasadorice, kot so Julia Roberts, Lupita Nyong'o in Zendaya, so del njihove strategije za povezovanje s potrošniki.
Lancôme ostaja ena izmed najbolj priljubljenih in iskanih blagovnih znamk v svetu lepote, ki s svojo kakovostjo, inovacijami in čarobnostjo še naprej očara potrošnike po vsem svetu.